Jualan Akhir Tahun 2021 / 2021 End Year Sales

Jualan akhir tahun kembali untuk tahun 2021 bermula dari 20/12/2021 sehingga 31/12/2021. Semua produk Kanicen Nix seperti Geli Geli, Brudu, Nyot Nyot, Silau, Pari, Mushroom, Buff, Jersi Melencong dan Jersi Stream Your Passion, Cap Oren Limited Edition dan sebagainya akan dijual dengan harga promosi.

Kami juga akan membuat jualan promosi BAJU TERBARU COTTON versi PASSION dan juga jualan produk terbaru yang bakal diumumkan nanti.

Jadi nantikan pada 20/12/2021 bermula dari 10:30am untuk pengumuman kami. Kami juga akan membuat cabutan bertuah untuk semua pembelian produk Kanicen Nix serendah RM50.

Ada pelbagai hadiah menanti pada yang bertuah antaranya Rod Mambang Hitam, goodies bag, hadiah misteri, kotak misteri dan sebagainya. Untuk memeriahkan jualan akhir ini kami juga akan membuat LIVE bersama idola-idola anda dan pelbagai hadiah akan diberi untuk pemenang semasa LIVE.

Akan ada beberapa sponsorship dari Huzairy Works (Mohd Huzairy Rezuan), Ultralight Anglers (Ibnu Rasyid), Sabun Nawra (Onie Kurnia), Flashfood (Faizulzahrin Zakaria) kepada pemenang.

Jadi nantikan Jualan Akhir Tahun 2021 Kanicen Nix.

Terima kasih 🙂

ENGLISH VERSION

Greetings everyone,

Year-end sales return for 2021 starting from 20/12/2021 until 31/12/2021. All Kanicen Nix products such as Geli Geli, Brudu, Nyot Nyot, Silau, Pari, Mushroom, Buff, Fishing Jersey like Melencong and Stream Your Passion, Orange Limited Edition Cap and so on will be sold at promotional prices.

We will also make a promotional sale for our NEW COTTON CLOTHES “PASSION” version and at the same time we will be announcing our latest product which will be available at promotional price.

We will also make a lucky draw for all purchases of Kanicen Nix products as low as RM50.

There are various prizes waiting for the lucky ones such as Black Mambang Rod, goodies bag, mystery gift, mystery box and so on. To make this end-year sales interesting we will hold a LIVE session with few top anglers and various prizes will be given to the winners during the LIVE.

There will be several sponsorships from Huzairy Works (Mohd Huzairy Rezuan), Ultralight Anglers (Ibnu Rashid), Sabun Nawra (Onie Kurnia), Flashfood (Faizulzahrin Zakaria) to the winners.

So, stay tuned on 20/12/2021 starting from 10:30 am for our announcement of 2021 Kanicen Nix End of Year Sale.

Thank you 🙂

Related posts

Passion: Cotton T-Shirt & Cap

Upcoming Product: Kanicen Nix Melencong

Business Signature Is Finally Up