Kanicen Nix – Geli Geli Gold Rush Jembalang

You can get our Geli-Geli Soft plastic latest color Gold Rush Jembalang at our studio which officially opened yesterday. The best way to get here is by using Map or Waze and type in Kanicen Nix. Our studio located exactly above Blizz Saloon at Taman Putra Perdana, Puchong, Selangor. You can find our banner attached at the grill. Walk up, read the SOP for Covid-19 and ring the bell.

Anda boleh dapatkan soft plastik kami Grenti Strike Geli-Geli dengan warna baru Gold Rush Jembalang.

Berminat? Boleh walk-in ke Studio kami di Taman Putra Perdana, Puchong, Selangor setiap hari dari pukul 10:30am sehingga 6:30pm. Cara paling murah untuk sampai ke studio kami ialah dengan menggunakan Map atau Waze dan type Kanicen Nix. Office kami berada betul-betul di atas Saloon Blizz. Ada signboard Kanicen Nix di grill pintu masuk bawah. Jalan naik ke tingkat pertama, baca SOP untuk Covid-19 dan tekan loceng.

Ramai berpesan “Jika nak jumpa KN kene bawak duit lebih sebab pasti akan menyesal jika balik dengan tangan kosong. Kata mereka pembakaran dari KN penuh dengan ilmu dan tips. Halusssss je caranya bukan ikan je tergoda tapi juga supporters. Wakakakaka 🤣🤣🤣 mampuihhh. Gurau ja naa 🙂

Terima kasih 🙂

Related posts

EVEN 5 YEARS OLD KID CAN STRIKE TARPON USING OUR GELI-GELI WORMS

Short But Sweet Trip To Hunt Barramundi

New Product: Braided Fishing Lines HALUS UPGRADED & HALUS SPOT LINE