Tips Mancing: Teknik Apa Yang Sesuai Dengan Umpan Cacing Tiruan Nyot-Nyot?

Soalan: Umpan Nyot-Nyot teknik apa yang paling sesuai?

Jawapan: Kami rekanya untuk game rigging seperti Ned Rig, Jika Rig, Drop Shot, Neko Rig, Wacky Rig dan sebagainya. Namun, jangan pening kepala jika anda tidak tahu semua ini kerana nasihat saya back to basic. Gunakan mcm mana anda guna Geli-Geli cuma kali ini anda boleh gunakan wormhook seperti Mushroom 2.5g atau 1.5g yg kami buat. Anda juga boleh gunakan wormhook tanpa pemberat. Mata sahaja. Umpan Nyot-Nyot tidak akan tenggelam jika mata yang digunakan sesuai. Ia floating boleh main top water atau kawasan-kawasan yang penuh dengan samai, rumput atau struktur.

Da try belum? Jika belum jangan lepaskan peluang sebab ia umpan terbaru kami yang telah mula mewarnai dunia soft bait di pasaran.

Ada strike? Jangan lupa kongsi dengan kami gambar yang menarik supaya kami boleh menggunakannya untuk membuat pembakaran.

Kredit gambar untuk Muhammad Zafri Abdullah dgn ikan haruan Runtu menggunakan Nyot-Nyot HoneyDew Green, Asmawi Ramli Nyot Nyot Copperhead Orange dgn Siakap, Zarul Zars dgn Haruan & Peacock Bass, Onie Kurnia dgn haruan, Piejal dgn haruan semua warna.

Terima kasih 🙂

Related posts

EVEN 5 YEARS OLD KID CAN STRIKE TARPON USING OUR GELI-GELI WORMS

Short But Sweet Trip To Hunt Barramundi

New Product: Braided Fishing Lines HALUS UPGRADED & HALUS SPOT LINE