TIPS PANCING: 5 PETUA MENYIMPAN UMPAN SOFT PLASTIC

Tips pancing 5 Petua Menyimpan Umpan Soft Plastic adalah untuk membantu pemancing mengekalkan umpan berada dalam keadaan yang baik. Petua-petua ini dapat membantu untuk mengelakkan isu seperti cair, mengeras dan rosak hasil dari cara penjagaan kita yang kurang tepat.

Tonton video 5 Petua Menyimpan Umpan Soft Plastic ini untuk huraian yang lebih lengkap dan simpan ia sebagai rujukan masa depan.

Sebelum kita mula menggunakan umpan soft plastic kita kena faham cara penjagaan yang betul supaya kita tidak kerugian akibat kerosakan.

  1. Elak Cahaya Matahari
  2. Guna Bungkusan asal
  3. Pilih Bekas Yang Betul
  4. Pelindung Umpan
  5. Elak Campur

KESIMPULAN MENYIMPAN UMPAN SOFT PLASTIC

Jika anda tidak menjaga umpan soft plastic dengan betul, umpan tersebut boleh cair dengan mudah. Cara paling mudah dipraktikkan dengan betul ialah dengan hanya menyimpannya dalam bungkusan asalnya.

Anda ada sebarang soalan tentang cara penjagaan umpan? Atau anda ada sebarang petua lain untuk memastikan umpan soft plastic akan lebih selamat?

Beritahu saya dalam komen!

Dan jika rasa rakan-rakan anda perlu belajar cara penjagaan umpan soft plastic dengan betul, sila TAG atau SHARE post ini dengan mereka!

Jika anda suka dengan tips 5 Petua Menyimpan Umpan Soft Plastic ini jangan lupa like, komen, share dan save.

Related posts

TIPS PANCING: STOP!!! JANGAN SANDARKAN ROD PANCING PADA DINDING RUMAH

TIPS PANCING: 3 MAKSUD UTAMA BERAT UMPAN PADA ROD PANCING

TIPS PANCING: 3 PERKARA PENTING PRODUK KANICEN NIX BOLEH MEMBANTU ANDA SEBAGAI PEMANCING